12 Mayıs 2014 Pazartesi

5 Maddede At kılı Fırçanın Yararları



Şu at kılı fırçasını sosyetik Eda Taşpınar soktu hayatımıza. Selülitsiz olmasını buna borçlu olduğunu söylemişti zamanında. Ne yalan söyliyim başta çok ilgimi çekmemişti. 
Geçen hafta bir aktarın önünden geçerken gördüm "Selülite karşı at kılı fırçası geldi" yazısını. 
Eh madem ayağıma kadar gelmiş denemeden olmaz dedim, eksik kalacak değilim;) 
20 tl idi fiyatı benim aldığım yerde. Bilmem başka yerlerde farklı mıdır..
Satıcı masaj yağı vereyim mi abla deyince, ver dedim ya onu da ver:)
Bi heves denedim tabi hemen.

Duştan sonra hafif ıslakken vücuda uyguluyoruz. İlk başta fırça biraz sert olabiliyor, yumuşaması için su ve duş losyonu kullanabilirsiniz. 
Bilektan başlayıp yukarıya doğru fırçayı gezdiyorsunuz. 
Çok bastırmamak gerek yoksa ciltte kızarıklar oluşabilir. Haftada 2-3 kere yapmak yeterli bana göre. 
Sonuç, süper!

  1.  Kan dolaşımını çok güzel şekilde harekete geçiriyor.  Daha yaparken hissediyorsun canlandığını.
  2. Peeling görevi görüyor. Ölü derilerden arınıyorsun bir güzel.
  3. Selülitli görüntüyü yavaş yavaş yok ediyor.
  4. Masaj yaptırmış gibi rahatlıyorsun.
  5. Bacak ve kalçadaki sivilceleri geçirmeye yardımcı.


E daha ne olsun? Ben mutlaka bir deneyin derim. Selülitim olmasaydı bile sırf canlandırıcı etkisi için yapardım 
zaten:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder